Poate era acolo…

curcubeu

Poezia

mi-a cuprins sufletul

ca un arcan de dor

refugiul preaplinului

apare ca un cântec

alunecos

mângâietor

sinuos

apoi dispare pe culmile

de lumină

 

pe nesimţite

fără întrebări

mi-a pătruns în suflet

pentru totdeauna

ducându-mă

spre alte lumi

sfioase şi curate

unde curcubeul

se clatină

în veşnica mirare

a gândului  timp

 

poate era acolo

demult

în auricul

aşteptând cheiţa

izbăvitoare

 

şi  nu vrea

cu nici un chip

să mai plece

 

poate era acolo…

2 răspunsuri

  1. Poate că era într-adevăr acolo… Frumos, la ceas de seară…

  2. Da…Cristian…am primit (ca un cadou drag, de la cineva drag) cheiţa izbăvitoare , care mi-a luminat viaţa !

    Ţie îţi mulţumesc pentru vizită şi comentarii şi te aştept întotdeauna cu emoţie!

Lasă un comentariu